דבר המנהלת

"אם אתם יכולים לחלום על זה, 

אתם יכולים לעשות את זה".

(וולט דיסני)

לחלום…ליזום…להעז…להגשים!

תלמידים.ות, חברי.ות צוות וקהילה יקרים.ות,

ברוכים.ות השבים.ות מחופשת הקיץ, רעננים.ות לשנה חדשה של למידה, הגשמה עצמית וביטוי אישי.

אני נרגשת לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ב, מי ייתן ותהא זו שנה של הזדמנויות חדשות ושל חוויות למידה מאתגרות ומסקרנות.

נקדם בברכה את  כל המצטרפים.ות החדשים.ות למשפחת "אילות" – תלמידי.ות כיתה א' והוריהם, תלמידים.ות, צוות מורים.ות ועובדים.ות. נאחל לכולכם.ן שנה של השגת מטרות, הצלחות והגשמת חלומות.

אנו נרגשים לקבל את פניכם ושמחים.ות על הצטרפותכם.ן. בטוחה אני שעד מהרה תשתלבו בהצלחה, תכירו חברים.ות חדשים.ות, את המחנכים.ות והמורים.ות ויחד תפסעו בדרככם המשותפת בבית-הספר.

כבכל שנה, ניצבים.ות אנו בפתיחת שנת הלימודים בהתרגשות ומלאי.ות תקווה. כולנו חשים.ות את החגיגיות, את חלון ההזדמנויות שנפתח ומאפשר לנו להתחיל מחדש…

משפחת "אילות" מונה בשנתה השביעית כ- 750 ילדים וילדות הלומדים.ות ב- 24 כיתות.

בית ספר "אילות" חרט על דיגלו ערכים של כבוד, שייכות, שיתוף פעולה, קבלה והכלה.

אצלנו כל תלמיד.ה יכול.ה!!

צוות בית הספר מוכן וערוך לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ב ושואף להוביל כל תלמיד.ה להתקדם, להתפתח ולהצליח. זו העת להודות לצוות החינוכי על המסירות, הסבלנות, האחריות, היצירתיות והאכפתיות.  אין כמוכם.ן !

עיצוב אקלים חינוכי מיטבי מהווה עבורנו אבן דרך להצלחה, לקידום הישגים לימודיים וחינוך לערכים כדי שכל תלמיד ותלמידה יוכלו לממש את יכולותיהם וכישרונותיהם ולצמוח להיות מבוגר.ת חושב.ת, יוצר.ת, ערכי.ת ומוסרי.ת, בעל.ת יכולת למידה וכישורים בינאישיים מפותחים, ולהיות אזרח.ית התורם.ת לחברה.

אנו מאמינים בקשר אישי בין המורים לתלמידים, קשר המהווה בסיס איתן לאמונה במסוגלות האישית ולמצויינות בתחומים שונים. אנו נמשיך לטפח דיאלוג אישי ומתמשך, דיאלוג שיוביל ללמידה משמעותית.

ברכה מיוחדת אליכם.ן תלמידי.ות ו', בוגרי.ות מחזור ג', אתם.ן מתחילים.ות את שנתכם.ן האחרונה בבית-הספר, שנה משמעותית בחייכם.ן. בשנה זו יותר מכל, אנחנו סומכים.ות עליכם.ן שתמשיכו להוביל ותשמשו דוגמה לאחווה וחברות, עבודת צוות וערבות הדדית ותביאו לידי ביטוי את החוזקות, הכישרונות ואת המעלות שלכם.ן.

 

גם שנה הזו עומדת בסימן נגיף הקורונה. אנו נפעל על-פי מתווה הלימודים שיפרסם משרד החינוך ועל פי ההנחיות של משרד הבריאות. מבקשת את התגייסותכם.ן וכן הקפדה מלאה על ההנחיות. על מנת שנוכל יחד לשמור על בריאות הילדים.ות, הצוות החינוכי ובני משפחותיהם.ן.

אני רואה בכם.ן שותפים.ות לדרך, מאמינה כי חובתנו לפעול בשיתוף פעולה  למען מימוש אחריותנו כמחנכים.ות והורים.

אני מאמינה בתקשורת מכבדת ומשמעותית תוך ערבות הדדית ואחריות למרחב המשותף של כולנו.

 

ובנימה אישית,

זוהי שנה מיוחדת במיוחד עבורי. בהתרגשות רבה ובתחושת שליחות אני פותחת את שנת הלימודים תשפ"ב כמנהלת בית-הספר.

זוהי זכות גדולה עבורי להוביל ולהנהיג את בית-הספר בשותפות אמיתית עם הצוות החינוכי והקהילה כולה.

מבקשת להודות לצוות המוביל שקיבל אותי בחום ומסייע לי להכיר היטב את המארג הייחודי של בית-הספר. תודה מיוחדת על התגייסות ללא לאות גם במהלך החופשה על-מנת להבטיח פתיחה מיטבית של שנת הלימודים.

אני מאחלת לכל קהילת בית הספר – תלמידים.ות, הורים ומורים.ות שנמשיך להרגיש שבית הספר הוא בית ומשפחה עבור כל אחד ואחת מאיתנו.

מזמינה אתכם לצאת יחד לדרך , יד ביד ושיהיה לכולנו בהצלחה!

בברכת שנה טובה ומוצלחת

שלכם,

נופר אלפי לס

מנהלת בית – הספר